دمنوش های لاغری و گیاهی

چای لاغری کرفس

0 گؤروش
یازار:‌

خرید چای لاغری کرفس ۵۰۴۰

قیمت : 27,000 تومان 25,000 تومان

یکی دیگر از محصولات شرکت ۵۰۴۰ که این روزها سر و صدای زیاید ایجاد کرده است و توانسته خیلی زود  از محبوبیت بالایی نیز برخوردار شود چای لاغری کرفس می باشد.این محصول با استافده از ترکیباتی همچون گیاه تازه چای سبز لاغری و کرفس تبدیل به یک نوشیدنی بسیرا منحصر به فرد جهت کاهش وزن و لاغری شده و می تواند در مدت کوتاهی برای شما تناسب اندام خوبی را به همراه داشته باشد.

چای کرفس لاغری تیما اعلا با قیمت ۲۵ هزار تومان


 

چای کرفس لاغری تیما سه بسته ای با تخفیف ۷۲ هزار تومان


 

چای کرفس ۵۰۴۰ می تواند در طورتیکه به صورت منظم و به طور مداوم با یک برنامه ریزی از قبل تایین شده اقدام به مصرف آن نمایید برای شما کاهش وزن خوبی را به همراه داشته باشد.در یک نگاه کلی می توان مهمترین خواص این دمنوش لاغری را به صورت زیر عنوان کرد :

چای لاغری کرفس

خواص چای سبز کرفس چیست ؟

میزان سوخت ساز بدن را بالا برده و برای از بین بردن بافت های چربی فوق العاده تاثیر گذار است.

برای از بین بردن بوی بد هان بسیار مناسب و مفید است.

برای از ابین بردن ناراحتی های اعصاب مفید است.

برای درمان روماتیسم و بهبود آرتروز مناسب است.

برای کاهش میزان تری گلیسیرید بسیار مناسب است.

برای تقویت دستگاه قلب و عروق مناسب است.

برای کاهش میزان فشار خون مناسب است.

برای جلوگیری از ابتلا به بیماری دیابت می تواند مفید باشد.

 

چای کرفس لاغری تیما اعلا با قیمت ۲۵ هزار تومان


چای کرفس لاغری تیما سه بسته ای با تخفیف ۷۲ هزار تومان


 

نحوه تهیه محصول چای لاغری کرفس ۵۰۴۰ چگونه است ؟

 

شما جهت خرید چای کرفس می توانید همین الان به یکی از روش های زیر اقدام نمایید :

بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

با شماره تلفن ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس گرفته وتلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

می توانید مشخصات کامل خود شامل آدرس پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک کرده و از این طریق سفارش خود را ثبت نمایید.

 

چگونه از تخفیف ویژه برای خرید چای لاغری کرفس برخوردار شوم؟ 

 

در حالت عادی اگر شما اقدام به خرید یک بسته از این محصول نمایید با همان قیمت روی جلد می توانید آنرا تهیه و در اختیار داشته باشید. اما اگر به منظور لاغری و کاهش وزن می خواهید اقدام به خرید چای سبز کرفس نمایید باید حداقل یک دوره سه ماهه تاشش ماه اقدام به مصرف این دمنوش گیاهی نمایید تا بتوانید بهترین تاثیرات انرا دریافت نمایید.ما برای شما عزیزان که می خواهید بیش از یک بسته زا این محصول را به صورت همزمان خریداری کنید تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته ایم :

چای کرفس لاغری تیما اعلا با قیمت ۲۵ هزار تومان


چای کرفس لاغری تیما سه بسته ای با تخفیف ۷۲ هزار تومان


خرید چای سبز تیما با کرفس در یک بسته ( بدون تخفیف ) با قیمت

خرید چای سبز لاغری تیما با کرفس در دو بسته ( با تخفیف ویژه) با قیمت

خرید چای لاغری تیما با کرفس در سه بسته ( با تخفیف ویژه ) با قیمت

خرید چای لاغری کرفس تیما در چهار بسته ( با تخفیف ویژه) با قیمت

 

چای سبز کرفس

 

اما در نگاه طب سنتی این گیاه  از طبیعتی گرم  خشک برخوردار بوده و همین خاصیت باعث شده تا موجب  گرفتن رطوبت شده و برای لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب می باشد.از جمله دیگر خصوصیات این گیاه را می توان در دیر هضم بودن ان دانشت و اینکه فرد بعد از نوشیدن چای کرفس معمولا دیگر احساس گرسنگی نخواهد کرد و به نوعی برای کاهش اشتها نیز بسیار مفید است.

این گیاه بسیار مورد توجه کات ایرانی ها است و از ان در مصارف مختلف استافده می کنیم.گیاه کرفس به دلیل کم بودن میزان کالری می تواند به عنوان یک داروی لاغری ۱۰۰% طبیعی معرفی شود.شما با دم کردن کرفس و نوشیدن ان به صورت منظم و مداوم می توانید در مدت زمان کوتاهی به وزن ایده آل خود دست یابید.شاید برای همه مقدور نباشد که بتوانند براحتی آب کرفس را گرفته و هر روز مصرف کنند به همین منظور بهترین جایگزین که می توان برای آن یافت چای لاغری کرفس است که دقیقا خواصی مشابه دمنوش کرفس داشته و بروی بافت های انباشته چربی تاثیر بسزایی در از بین رفتن آنها خواهد داشت.

محصولی که برایتان ارسال می کنیم دارای دو بسته ۱۲۵ گرمی می باشد و حاوی تازه ترین و مرغوب ترین برگ های چای لاغری و گیاه کرفس است و با بهترین کیفیت ممکن بسته بندی شده است. شما در هر کجای ایران که باشید ابتدا کالای خود را دریافت خواهید کرد و سپس وجه آنرا به مامور پست می پردازید.

نام قدیمی و باستانی این گیاه در یاران کرسب یا کرفش بوده و بعد ها طی گذشت زمان به نام کنونی آن تغییر یافته است.این گیاه از خانواده چتریان بوده و معمولا در اکثر نقاط جهان نیز می روید.اگر منبع عظیمی از ویتامین B6 و منیزیم و کلسیم و فسفر را می خواهید در اختیار داشته باشید پس گیاه کرفس را حتما در برنامه غذایی خود قرار دهید و یا از چای لاغری کرفس حتما استفاده کنید.

وجود ویتامین های Aو K و پتاسیم و منگنز و فیبر از دیگر فواید این گیاه می باشد و نمی توان با دارا بودن این همه مواد مغذی بهراحتی از کنار نام ان گذشت و انرا جدی نگرفت.

خواص این گیاه می تواند تا هفته ها در صورتیکه در دمای ۰ تا ۲ درجه سانتیگراد باشد به خوبی حفظ شود و شما در طول این مدت می توانید از ان استفاده نمایید.میزان چربی اشباع شده و کلسترول این گیاه بسیار پایین است و شما بدون هیچگونه نگرانی می توانید هر روز به مصرف آن بپردازید.

طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده محققین متوجه شده اند که کرفس دارای ۸ ترکیب ضد سرطانی است و براحتی می تواند از رشد تومورهای سرطانی پیشگیری نماید و حتی رادیکال های آزاد درون خون را از بین ببرد.

شما می توانید بیشتر خواص این گیاه جادویی را در قالب چای کرفس ۵۰۴۰ بیابید و با استفاده از این دمنوش لاغری هم به وزن ایده آل خود دست یابید و هم از دیگر خواص و فواید ان بهره مند شوید.

ویتامین ث برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مناسب بوده و یمتواند شما را از ابتلا به سرماخوردگی در امان نگه دارد.در کرفس می توان به میزان قابل توجهی ویتامین ث یافت.

از جمله خواص بی نظیر کرفس در کاهش میزان فشار خون است و می تواند میزان کلسترول خون را به خوبی کاهش داده و در حالت نرمال حفظ نماید و این یعنی شما از خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی در امان خواهید بود و دیگر نگران بیماری سکته نخواهید شد.

چای لاغری کرفس برای کسانی که معمولا تند مزاج و عصبی هستند می تواند بسیار مفید و مناسب باشد. شما می توانید از کرفس به عنوان یک داروی آرام بخش گیاهی استافده کنید و یگ به دنبال مصرف قرص های شیمایی برای این منظور نروید.این نوشیدنی یک دم نوش ضد استرس بسیار خوب به حساب می آید.

 

از دیگر محصولات ما دیدن فرمایید :

چای گیاهی ترش , پکیج لاغری , چای سبز دم کردنی تیما, چای سبز کیسه ای , چای سبز لاهیجان , چای سبز ۵۰۴۰چای لاغری کرفس ۵۰۴۰چای سفید تیما ۵۰۴۰ , چای سفید لاغری دمنوش برای آرامش اعصاببهترین دمنوش گیاهی برای لاغری , ,چای بهارنارنج ,دمنوش جینسینگ ,دمنوش دارچین ,دمنوش زعفران,دمنوش زیره ,دمنوش لیمو,دمنوش سیب , دمنوش عسل, دمنوش نعناع , دمنوش هل , دمنوش هلو , دمنوش گیاهی دربند , دمنوش گیاهی تیما , قهوه سبز لاغری سهله , قهوه سبز رژیمی , قهوه ی ۱۱۱ , چایی لاغری دکتر سینا , درمان گیاهی دیابت , چای بلوبری و لاغری

دمنوش لاغری نیوشا در کرج , شرکت دمنوش نیوشا , خرید اینترنتی چای نیوشا  , لاغری با چای ترش , چای اولانگ چیست , قیمت چای ماسالا , دمنوش بابونه , دمنوش های لاغری شکم , دمنوش گیاهی لاغری شاهسوند , مراکز فروش دمنوش مهرگیاه , دمنوش dr bean, قیمت پکیج لاغری نیوشا

چهارشنبه 9 اسفند 1396
بؤلوملر :