دمنوش های لاغری و گیاهی

قهوه سبز ۱۱۱

0 گؤروش
یازار:‌

خرید قهوه سبز ۱۱۱ اصل با کیفیت عالی

قیمت : 32,500 تومان 28,500 تومان

یکی از نوشیدنی هایی که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است قهوه سبز است. این محصول در برندهای مختلفی در بازار یافت می شود که ما بر اساس تحقیقات به عمل آمده امروز یکی زا بهترین و محبوب ترین و با کیفیت ترین انها راب رای شما رد این بخش می خواهیم معرفی کنیم.نام این محصول قهوه سبز ۱۱۱ می باشد.اما قبل از اینکه بخواهیم توضیحات تکمیلی را راجع به این محصول خدمتتان بگوییم ابتدا تعریفیس از قهوه ی سبز لاغری را داشته باشیم برای عزیزانی که شاید هنوز با این نوشیدنی به خوبی آشنا نیستند.

 

خرید یک بسته قهوه مرغوب ۱۱۱ با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان


خرید پیکج سه بسته ای با تخفیف ویژه تنها با قیمت ۷۳هزار تومان


 

قهوه ای سبز چیست ؟

 

همه شما حتما تاکنون برای یک بار هم که شده قهوه معمولی که در همه می توان یافت را دیده اید و یا نوشیده اید. چای قهوه سبز هم در واقع  از همان گیاهی است که قهوه های معمولی را از آن تولید می کنند و تنها تفاوت این دو مدل محصول در این است که در قهوه های رایج و معمولی که به رنگ قهوه ای رنگ هستند عمل تخمیر صورت گرفته و در واقع از رنگ طبیعی خود به رنگ قهوه ای تغییر رنگ داده شده است.اما در مدل سبز هیچگونه عمل تخمیری بروی گیاه انجام نمی شود و شما در واقع محصولی کاملا دست نخورده و طبیعی را دریافت خواهید کرد.

قهوه 111

 

 

قهوه ای۱۱۱ چیست ؟

 

این محصول یکی از معدود محصولاتی است که توانسته با عنوان تجاری قهوه سبز کلیه مجوزهای لازم  از وزارت بهداشت را دریافت نماید. نحوه تولید محصول فوق به گونه ای است که شما می توانید با سرعت بیشتری نسبت به کاهش وزن و لاغری خود اقدام نمایید.اگر به صورت مداوم و منظم در یک دوره اقدام به مصرف ۱۱۱ قهوه ای نمایید خواهید دید که به چه میزان سرعت چربی سوزی و افزایش سوخت و ساز بدن شما بالاتر خواهد رفت و خیلی زود می توانید نتیجه ای فوق العاده را دریافت نمایید.

محصول فوق به صورت پودری سبز رنگ و کاملا طبیعی خدمتتان ارائه می شود و در هر بسته ۳۰ عدد شاسه از این محصول قرار گرفته که برایتان ارسال خواهد شد.

 

خرید یک بسته قهوه مرغوب ۱۱۱ با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان


خرید پیکج سه بسته ای با تخفیف ویژه تنها با قیمت ۷۳هزار تومان


 

 

 

خرید اینترنتی قهوه سبز ۱۱۱ چگونه است ؟

 

برای خرید قهوه سبز فوق می توانید همنی الان بروی دکمه خرید پستی که در زیر آورده ایم کلیک کرده وسفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با تماس با شماره ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ به ثبت برسانید.

شما می توانید مشخصات کامل پستی خود از قبیل : آدرس پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره بالا پیامک داده و از این طریق اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

 

 

تخفیف ویژه برای خرید های پکیجی محصول قهوه سبز ۱۱۱

در حالت عادی شما م یتوانید اقدام به خرید یک بسته از محصولات ۱۱۱ نمایید و در این حالت تخفیفی شامل حال شما نخواهد شد اما گار می خواهید تعداد بیشتری از این محصول را به صورت همزمان خریداری نمایید ما برای شما تخفیف ویزه ای را در نظر گرفته ایم که توضیحات آن به شرح زیر می باشد :

خرید یک بسته از قهوه سبز ۱۱۱ ( بدون تخفیف ) با قیمت

خرید دو  بسته از قهوه ۱۱۱ ( با تخفیف ویژه) با قیمت

خرید سه بسته از قهوه سبز ۱۱۱ ( با تخفیف ویژه ) با قیمت

خرید چهار بسته از محصول ۱۱۱ ( با تخفیف ویژه) با قیمت

 

در هر کجای ایران عزیز که هستید ما ابتدا محصول شما را برایتان ارسال خواهیم کرد و سپس وجه کالا را دریافت خواهیم نمود.پس با خیال راحت می توانید اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

قهوه سبز 111

خواص بی نظیر قهوه ۱۱۱

 

در زیر توضیحاتی را رد مورد خواص بی نظیر دمنوش قهوه سبز ۱۱۱ برایتان ارائه کرده ایم که خواندن ان خالی از لطف نخواهد بود :

میزان سوخت و ساز بدن و چربی سوزی را در مقایسه با محصولات مشابه خود تا دو برابر افزایش می دهد.

قهوه سبز رژیمی ۱۱۱ به صورت ۱۰۰% طبیعی فرآوری شده و شما محصولی کاملا گیاهی و طبیعی را دریافت خواهید کرد.

در صورت مصرف یک دوره چهار ماهه منظم می تواند برای شما بیش از ۸ کیلو گرم کاهش وزن را به همراه داشته باشد.

 

خرید یک بسته قهوه مرغوب ۱۱۱ با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان


خرید پیکج سه بسته ای با تخفیف ویژه تنها با قیمت ۷۳هزار تومان


 

 

باعث کاهش اشتهای شما خواهد شد.

عملکرد دستگاه قلب و عروق را بهبود می بخشد.

برای تسکین درد بسیار مناسب است.

قهوه سبز اصل نوشیدنی انرژی زا محسوب می شود.

برای بیماران دیابتی فوق العاده مناسب است.

 

ما به منظور  راحتی شما در دم کردن این محصول انرا به صورت پودر به شما ارائه می دهیم چرا که می دانید دانه های معمولی گیاه قهوه به خودی خود قابل مصرف و دم کردن نبوده و حتما باید جهت میل نمودن این نوشیدنی ابتدا آنرا به صورت پودر تبدیل کرده و سپس اقدام به مصرف آن نمایند.

در مورد خواص بی نظیر این محصول این نکته را باید گفت که طبق تحقیقات صورت گرفته متوجه شدند که افرادی که در  طی ۹۰ روز اقدام به نوشیدن این نوع محصول کرده اند توانسته اند بین ۵ تا ۸ کیلوگرم کاهش وزن را برای خود به ارمغان بیاورند.

 

موارد منع مصرف قهوه سبز ۱۱۱ 

 

 

این محصول گیاهی بوده و در حالت عادی هیچگونه عوارضی به همراه نخواهد داشت. اما تنها برای خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی هستند به هیچ عنوان نباید مصرف شود.

 

 

از دیگر محصولات ما دیدن نمایید :

چای ترش لاغری , پکیج لاغری ۵۰۴۰ , چای سبز دم کردنی , چای کیسه ای تیما , چای رفاه , چای سبز لاغری تیما , چای لاغری کرفس , چای سفید تیما , قیمت چای سفید دمنوش گیاهی برای ارامش اعصابدمنوش های گیاهی لاغریدمنوش بهارنارنج , چای جینسینگ , چای دارچین , چای زعفران , چای زیره , چای لیمو , چای سیب , چای عسل ,چای نعناع , چای هل , چای هلو ,دمنوش لاغری دربند , دمنوش کیسه ای تیماقهوه ی سبز سهلهقهوه ی سبز , قهوه سبز ۱۱۱ , خرید چای لاغری دکتر سینا , گیاهان دارویی برای دیابت , دمنوش بلوبری برای لاغری

دمنوش لاغری نیوشا در تهران , دمنوش های نیوشا , پک های لاغری نیوشاچای ترش برای لاغری , خرید چای اولانگ , فروش چای ماسالا , خواص چای بابونه برای لاغری , دمنوش چربی سوز شکم , چای شاهسوند , دمنوش لاغری مهرگیاه , نمایندگی محصولات دکتر بین , چای سینلس , پک دمنوش لاغری نیوشا

 

سه شنبه 15 اسفند 1396
بؤلوملر :