دمنوش های لاغری و گیاهی

بهترین چای سبز لاغری

0 گؤروش
یازار:‌

چای سبز دم کردنی تیما ۵۰۴۰

قیمت : 29,000 تومان 28,000 تومان

محصولات شرکت تیما که در زمینه لاغری و کاهش وزن می باشد در قالب دو محصول چای سبز دم کردنی و چای سبز کیسه ای در بازار ارائه شده است. برندهای مختلفی را می توان یافت که در عرصه تولید چای سبز لاغری در حال فعالیت هستاند اما اگر شما به دنبال تهیه بهترین چای سبز لاغری می باشید تا بالاترین تاثیر ممکن را دریافت کنید پیشنهاد می کنیم تنها از برند تیما استفاده کنید.

چای سبز دم کردنی

البته در کنار برند تیما می توان به برخی دیگر از محصولات با کیفیت موجود در بازار نیز اشاره کرد همچون :

چای دکتر سینا

چای رفاه لاهیجان

چای ترش لاغری

چای سفید

قهوه سبز

 

قیمت چای سبز مدل دم کردنی با برند تیما چقدر است ؟

 

این محصول با قیمت ۲۸ هزار تومان به بازار عرضه شده است. البته اگر می خواهید برای کاهش وزن و لاغری از این نوع دمنوش استفاده کنید توصیه می کنیم  یک دوره سه ماهه تا شش ماهه را در برنامه خود قرار دهید.ما برای رفاه حال شما عزیزان برای خرید های بیش از یک عدد تخفیف ویزه یا را در نظر گرفته ایم که م یتوانید اطلاعات کامل در این مورد را در زیر مشاهده نمایید.

 

( مشاوره رایگان و خرید =   ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ )

 

خرید ۱ بسته چای دم کردنی ( بدون تخفیف) با قیمت ۲۸ هزار تومان


 

خرید ۱ بسته چای کیسه ای صد تایی ( بدون تخفیف) با قیمت ۳۲ هزار تومان


 

 

خرید پکیج لاغری دوره سه ماهه شامل ۳ بسته دم کردنی همراه با تخفیف ویژه با قیمت  ۷۵۶۰۰ تومان (۸۴۰۰ تومان تخفیف خورده)


 

 

خرید پکیج لاغری دوره سه ماهه شامل ۳ بسته کیسه ای همراه با تخفیف ویژه با قیمت  ۸۶۴۰۰ تومان ( ۹۶۰۰ تومان تخفیف خورده)


 

 

 

اما در مورد محصول چای سبز دم کردنی تیما باید گفت محصول فوق دارای ۵ بسته ۵۰ گرمی بوده و با بالاترین کیفیت ممکن بسته بندی و به بازار عرضه شده است.ترکیبات به کار رفته در این چای سبز بی نظیر و در نوع خود منحصر به فرد است که در زیر به آن اشاره کرده ایم :

از چه گیاهانی در دمنوش گیاهی تیما استفاده شده است ؟

گیاه زیره

گیاه کاسیا

چای اولونگ

به لیمو

گیاه زعفران

و برگ های تازه چای لاغری

 

وجود چنین ترکیبی علاوه بر اینکه باعث شده است تا میزان اثر گذاری این چای برای لاغری افزایش یابد همچننی باعث شده تا طعم و مزه بسیار عالی به خود بگیرد و مورد پسند ذاعقه ایرانی ها باشد. هر کدام از این گیاهان به کار رفته در چای سبز دم کردنی تیما دارای خواص بی نظیری هستند و ترکیب آنها با هم از این محصول نوشدینی جادویی را ساخته که برای سلامتی بسیار مفید خواهد بود.

 

نحوه خرید چای سبز دم کردنی ۵۰۴۰ چگونه است ؟

شما برای تهیه محصولات دمنوش لاغری از طریق سایت ما می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نمایید و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.روش های خرید به شرح زیر می باشند :

 

بروی دکمه خرید پستی کلیک کنید و سفارش خود را آنلاین ثبت نمایید.

یا با شماره تلفن ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس گرفته و تلفنی محصول خود را خرید نمایید.

می توانید ادرس و کد پستی و نام محصول و نام گیرنده را به شماره بالا پیامک کنید تا سفارش شما را ثبت نماییم.

 

 

 

چای سبز دم کردنی تیما

معمولا از چای سبز کیسه ای تیما برای محیط های اداری و شرکت ها استفاده می شود و از مدل دم کردنی ان نیز در منازل استفاده می گردد. شما بر اساس نیاز خود می توانید هر کدام از محصولات و پکیج های ما را که نیاز دارید ابتدا سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

جدا از خواص لاغری و کاهش وزن این محصول می توان به دیگر فواید ان نیز اشاره کرد که می تواند برای هر فردی مفید باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا در مورد دیگر خواص این دمنوش لاغری برایتان توضیحات کامل تری را ارائه دهیم :

 

افرادی که دارای فشار خون بالا هستند پیشنهاد می شود در طی روز اقدام به نوشیدن چند فنجان از چای سبز دم کردنی تیما نمایند.بهترین زمان برای نوشیدن این دمنوش گیاهی معمولا نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی می باشد.

 

اگر میزان کلسترول خون بالایی دارید می توانید با مصرف منظم و روزانه چای سبز دم کردنی ۵۰۴۰ تا حد قابل قبلوی آنرا کاهش داده و میزان سلامت خود را ارتقا بخشید. فشار خون بالا و کلسترول بالا می تواند منجر به بیماری های قلبی و عروقی و خطر ابتلا به سکته شود .شما با نوشیدن این نوع چای تا حد زیادی خود را از در گیری با این بیماری ها در امان نگه خواهید داشت.

 

اگر می خواهید بر اعصاب خود بیشتر مسلط باشید و بروی تقویت اعصاب خود کار کنید توصیه می کنیم از چای سبز لاغری تیما استفاده کنید.این دمنوش می تواند به مانند یک دمنوش ضد استرس برای شما بسیار موثر باشد.

 

اگر می خواهید از بیماری های سرطانی در امان باشید پیشنهاد می کنیم از میوه های و دمنوش هایی استافده کنید که دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان باشند. در برگ های گیاه چای سبز لاغری مقادیر زیادی از این ماده وجود دارد و مصرف روزانه و منظم ان می تواند برای جلوگیری از ابتلا به این نوع بیماری ها بسیار موثر باشد.

 

چای سبز برای روشنی پوست و شاداب نگه داشتن آن بسیار موثر است و رد طب سنتی نیز به خواص ان در این مورد اشاره شده است.اگر می خواهید پیری را به تعویق بیاندازید و همیشه شاداب و جوان باشید حتما چای سبز بنوشید.

 

یکشنبه 13 اسفند 1396
بؤلوملر :